პროექტის სახელწოდება: „გიორგი ბრწყინვალე და მისი დრო“
პროექტის აქტუალობა : მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ წარმოაჩინონ პიროვნების როლი ისტორიაში, რამდენად შეუძლია მას შეაფასოს ქვეყანაში შექმნილი ვითარება და რა ღონისზიებები უნდა განახორციელოს მდგომარეობის გამოსასწორებლად? რამდენად შესწევს უნარი ქვეყნისათვის რთულ სიტუაციაში იპოვოს გამოსავალი.
პროექტის მიზანაი : მოსწავლეები გაათვიცნობიერებენ პიროვნების მოღვაწეობის არსს. ისტორიულ წყაროებზე დაყრდნობით შეუძლიათ იმსჯელონ გიორგი V ბრწყინვალედ წოდებულის მიერ ქვეყნისათვის გაწეული ღვაწლისა და დამსახურების შესახებ, როგორ გაანთავისუფლა საქათველო მონღოლთა ბატონობისაგან.
მონაწილეთა ასაკი :16 წელი
ვადები/ხანგრძლივობა : 1 კვირა.
მოსალოდნელი შედეგი: მოსწავლეებს განუვითარდებათ ისტორიული ეპოქის გააზრების უნარი, თანამშრომლობითი უნარ-ჩვევები. შესძლებენ დამოუკიდებელი აზროვნების განვითარებას და საკუთარი დასკვნების გაკეთებას.
პროექტისათვის საჭირო ზირითადი რესურსი: ფურცლები, დოკუმენტური მასალები, კომპიუტერი, პროექტორი და ინტერნეტი.
პროექტის მსვლელობა: პროექტის თემის აღწერა, საპროექტო ჯგუფის შექმნა. ჯგუფს ევალება სათანადო ლიტერატურის მოძიება. თემასთან დაკავსირებული მასალების მოკრება, ინტერნეტით სარგებლობა.
I ჯგუფი მოიპოვებს ინფორმასიას გიორგი ბრწყინვალის პიროვნების შესახებ.
II ჯგუფი მუსაობს იმ პერიოდის საქართველოს მტრის მონღოლების შემოსევებისა და სხვა მომხდარი ფაქტების ირგვლივ. ასევე გიორგი ბრწყინვალის მიერ შემუშავებული სამართლის წიგნის მნიშვნელობის შესახებ., რომელმაც მოაწესრიგა ურთიერთობა საქართველოს მთიანი მოსახლეობისა და დანარჩენ კუთხეებს შორის.
დღე 2
აქტივობა 3 ჯგუფის წევრები გადაინაწილებენ მოვალეობებს და შეუდგებიან ინფორმაციის მოპოვებას.
დღე 3
აქტივობა 4 მოძიებული ინფორმაციის დახარისხება მასწავლებელთან ერთად.
დღე 4
პროექტის პრეზენტაციისათვის მზადება.
დღე 5
პროექტის პრეზენტაცია
დღე 6
პროექტისა და მასში მონაწილე მოსწავლეების შეფასება.
კრიტერიუმები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
ჯგუფური მუშაობა
|
დავალების შესრულების დროს არ არის მიზანმიმართული და დაგვიანებით ასრულებს მას.
|
დავალებებს ასრულებს დროულად.
|
დავალებებს ასრულებს დროულად არის აქტიური და მიზანმიმართული.
|
პრეძენტაცია
|
საუბარი ბუნდოვანია არ აქვს კონტაქტი აუდიტორიასთან პასიურია
|
საუბარი გასაგებია საკმაოდ კონტაქტუტია აუდიტორიის მიმართ კეთილმოსურნეა.
|
საუბრობს დამაჯერებლად მსჯელობს ფაქტებსა და მოვლენებზე დაყრდნობოთ, აქვს კონტაქტი აუდიტორიასთან.
|
საგანთან კავშირი. ქართული ენა ლიტერატურა და ისტორია.
პროექტის ხელმძღვანელი: ანა ბერაძე
ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა: beradzeana63@gmail.com
No comments:
Post a Comment